شیر برقی
_

نمایندگی شیر برقی پارکر Parker خرید و مشاوره

خرید، مشاوره و لیست قیمت شیر برقی پارکر از نماینده پارکر

گروه صادق زاده صنعت نماینده شیر برقی پارکر با تامین این محصول با قیمت مناسب تلاش می کند تا محصولاتی با کیفیت را در اختیار صنعت ایران قرار دهد.

برای دریافت لیست قیمت محصولات Parker با ما تماس بگیرید.

چرا از شیر برقی پارکر ایتالیا باید استفاده کرد؟

اگر صنعت شما حساسیت کاری بالایی دارد حتما می دانید که گیر کردن یک شیر برقی می تواند چه زیان بزرگی را ایجاد می کند پس برای همچین مواردی که دقت مورد نیاز است حتما باید از شیر کنترل با دقت بالا استفاده کرد.

شیر برقی 2/2 پارکر ایتالیا یک شیر با کیفیت است و خیال شما را از عملکرد درست آسوده می کند.

شیر برقی Parker برای همه سیالات شیر مناسب در انواع سایزها را دارد و بسته به نیاز خود می توانید انتخاب مناسب را داشته باشید.

بوبین شیر برقی پارکر Parker

یکی از قسمت های مهم یک شیر بوبین آن است، این محصول با کیفیت بوبین باکیفیتی نیز دارد تا کار را تمام کند و همه چیز را باهم داشته باشد.

شیر برقی پارکر parker
شیر برقی پارکر parker

پارکر در بریتانیا

پارکر به مدت 50 سال در بریتانیا فعالیت می کند و از طریق شبکه توزیع قوی و حرفه ای و مراکز فناوری خود، خدمات و محصولات با کیفیتی را به مشتریان و سایر شرکت ها ارائه می دهد.
[پارکر انگلستان]

پارکر برای برآوردن نیازهای مشتریان خود در حرکت و کنترل، گسترده ترین طیف محصولات موجود از هر تامین کننده را ارائه می دهد. این توسط تخصص در 9 فناوری اصلی پشتیبانی می شود: هیدرولیک، پنوماتیک، الکترومکانیکی، فیلتراسیون، کنترل فرآیند، انتقال مایعات و گاز، آب بندی و محافظ، کنترل آب و هوا و هوافضا.

پارکر به مشارکت با مشتریان خود اعتقاد دارد تا بتواند راه حل هایی را برای آنها ارائه دهیم که با مهندسی بهترین سیستم ها مطابق با نیازهای آنها، به دستیابی به سطوح بالاتر بهره وری و سودآوری کمک کند.

پارکر رهبر جهانی در فناوری‌های حرکت و کنترل است که راه‌حل‌های مهندسی دقیقی را برای طیف گسترده‌ای از بازارهای موبایل، صنعتی و هوافضا ارائه می‌کند. پارکر را می توان در اطراف و اطراف هر چیزی که حرکت می کند پیدا کرد. در پارکر ما وسعت و عمق بی‌نظیری از محصولات داریم که از یک موقعیت رهبری جهانی در 9 فناوری اصلی حرکت و کنترل نشات می‌گیرند که شامل هوافضا، کنترل آب و هوا، الکترومکانیکی، فیلتراسیون، انتقال مایعات و گاز، هیدرولیک، پنوماتیک، کنترل فرآیند، آب بندی و محافظ ما می‌توانیم این محصولات و فناوری‌ها را به‌صورت جداگانه برای حل چالش‌های مشتری که ساده‌تر هستند، به کار ببریم، یا می‌توانیم آنها را برای توسعه سیستم‌هایی که چالش‌های پیچیده را برطرف می‌کنند، ترکیب کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *