شیر برقی
_

شیر برقی یونی دی

شیر برقییونی دی uni-d یکی از برندهای پر فروش شیر برقی در ایران است.

این شرکت تولید کننده شیر برقی 2 به 2 است و بیشترین کاربرد آن ها برای آب، هوا، بخار و روغن سبک است.

گروه صادق زاده صنعت نمایندگی شیر برقی یونیدی با قیمت ارزان بصورت عمده و تکی در خدمت شماست.

برای دریافت لیست قیمت شیر برقی یونیدی با ما تماس بگیرید.

شیر برقی یونیدی برنجی

انواع برنجی یونی دی یکی از باکیفیترین انواع شیر برقی است. کیفیت این نوع مثال زدنی است و طبیعتاً قیمت آن کمی بالاتر است.

شیر برقی یونی دی آلیاژی

در تولید بدنه این نوع با ترکیف فلزات دیگر با برنج  آلیاژی ارزانتر بدست می آید پس مزیت این نوع قیمت ارزانتر است در مقابل کیفیت کمتر البته نگران نباشید و برای بیشتر کاربردهای عادی خرید این نوع مناسب است.

شیر برقی آب یونیدی

یکی از پر کاربردترین استفاده‌ شیر برقی برای کنترل سیال آب است. معمولا در تاسیسات ساختمان برای هوشمند سازی از این شیرها استفاده می شود.

همچنین در گلخانه‌ها و کشاورزی نیز این شیر برقی uni-d استفاده می شود.

ساده ترین نوع استفاده برای آبیاری خودکار کافی است یک شیر برقی و یک تایمر تهیه کنید و باغچه و درختان خود را بصورت مرتب و منظم آبیاری کنید؛ با این کار حتی اگر خودتان حظور فیزیکی نداشته باید و برای مثال در مسافرت باشید باغچه و درختان تشنه نمیمانند.

 

بوبین شیر برقی یونیدی

شیرهای برقی یونیدی دارای کیفیت خیلی خوبی هستند. در مدل بدنه برنجی معمولا از سیم پیچ مسی استفاده می شود. بوبین مسی کمتر داغ می شود و می تواند مدت طولانی روشن بماند همچنین باعث عمر طولانی شیر می شود.

بوبین با سیم پیچ آلومینیوم این برند کیفیت قابل قبولی دارند و برای خیلی از کاربردها کاملا مناسب هستند.

برند یونیدی Uni-d

محصولات این برند برای تایوان می باشند و در چین نیز تولید می شود. شیر برقی uni-d فقط از نوع 2/2 است و انواع دیگر را تولید نمی کند.

محصولات یونیدی، شیر برقی و محرک الکتریکی، در صنایع گسترده ای استفاده می شود، به ویژه در طراحی ماشین های اتوماسیون، مانند کنترل آب، کنترل دما، تهویه مطبوع ، تجهیزات پر کردن خودکار، آب پاش آتش، آبیاری کشاورزی، ماساژ آبگرم ( SPA)، حمام بخار، صنایع شیمیایی و ماشین آلات مواد غذایی.  محصولات خوبی را برای برآوردن نیازهای مشتریان، با توجه به نوع خاص سیال و دما ارائه می دهد. یونی دی مزایای رقابتی در فناوری، کنترل کیفیت و خدمات پس از فروش دارد.

شیر برقی نرمل بسته (NC) و نرمال باز (NO) دارای خط تولید کامل در اندازه لوله از 1/8 اینچ تا 4 اینچ با انواع مختلف انتهای رزوه و انتهای فلنجی است. مواد مختلف بدنه شیر نیز برای اعمال سیالات خاص مانند آب، هوا، بخار، گاز، روغن سبک، روغن سنگین و سیالات اسیدی موجود است.

برای دیدن سایت این کارخانه اینجا بزنید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *